|
|
Buna,dragi utilizatori! Nu mai stiu unde sa mai caut raspunsuri, deoarece tot timpul ele se bat cap in cap si nu am aflat niciunul care sa coincida cu celalalt. Asadar, am inteles ca e ok sa iti castrezi pisicuta < a mea e fetita >, dupa prima nastere. E adevarat sau nu?
2. Se spune ca daca o castrezi inainte de prima nastere se imbolnaveste si moare. E adevarat? 3. Cat de benefice sunt pilulele pentru a iesi din vestitele perioade de imperechere si de cate ori ii poti da pisicii pe an pentru a nu crea reactii negative? 4. Dupa castrare pisicile se ingrasa si nu mai sunt la fel se sensibile si iubitoare. E adevarat? Va multumesc din suflet pentru raspunsuri! |
|
|
Salutare.
Chiar astazi am adaugat un articole referitor la castrare: Castarea/sterilizare pisicilor: Click aici pentru a vedea link-ul... O sa-ti raspund si eu din ce stiu ( desi nu sunt medic, am citit destul de multe informatii referitor la castrare/sterilizare) 1.Da, este ok. E bine ca ai asteptat pentru ca nu e ok sa faci castrarea daca inca este mica sau in crestere. 2. Legat de pilule eu nu sunt de acord cu ele in general. Organismul animalelor poate sa reactioneze ca si cel al omului: unei persoane sa-i faca bine alteia rau. Pana la urma sa fim seriosi si sa recunoastem ca nu pastilele au si ele efectele lor negative. 3. Poate ca au un apetit mai aparte, dar stii cum e vorba aia: si grasa si frumoasa :). glumesc, dar eu zic sa nu-ti faci griji mai ales daca ai grija de pisicuta mereu si ii arati ca o iubesti. Vorbeste si cu medicul veterinar inainte.Eventual cere cat mai multe pareri. Sper ca ceilalti utilizatori vor veni si ei cu o vorba buna sau rea referitor la nelamuririle tale. Mult succes si sa ne tii la curent cu evolutia pisicutei. |
|
|
Multumesc mult de tot!!!
|
|
|
cine stie un cabinet veterinar cu doctori buni, care se pricep la castrare, in sectorul 6?
|
|
|
Scuze, Tasha, nu sunt din Bucuresti si nu stiu sa iti raspund la aceasta intrebare.
|
|
|